|
temperatura - różne wskazania tryb serwisowy /wskazówka
Witam wszystkich
Od niedawna jestem posiadaczem focusa kombi mk2 2007 r, 1.6 ben 115 km (+lpg) Mam pewien problem, mianowicie po wejściu w tryb serwisowy wskazania temperatury silnika są b. wysokie, 130-140 st (temp spada gdy jadę, rośnie gdy zwalniam, redukuję bieg, stoję na światłach) Z drugiej strony, wskazówka temp na zegarach stoi spokojnie przed 90 st, po odpaleniu zimnego auta po 1,5 km podnosi się, i zatrzymuje, żadnych wahań . Żadnych innych objawów przegrzanego silnika. Koledzy, co się dzieje? czujnik temperatury? Termostat? Szukajka była w użyciu, nic nie znalazłem pozdr Marcin |
Odp: temperatura - różne wskazania tryb serwisowy /wskazówka
Cytat:
nie kolego, to jest grzebanie nie tam gdzie trzeba, brak wiedzy, a w związku z tym brak umiejętności odpowiedniej interpretacji. Zapomnij, ze tam wchodziłeś i patrz na wskaźnik temperatury w zegarach. |
Re: temperatura - różne wskazania tryb serwisowy /wskazówka
Cóż, to brzmi pocieszająco, a skąd ta rozbieżność (wszędzie gdzie szukałem jest info, że w trybie serwisowym pokazywana jest temp płynu chłodzącego) rozumiałbym, gdyby to była temp gdzieś w głowicy? Ale z tego co wiem, w fokusie mk2 czujnik jest tylko 1.
|
Odp: temperatura - różne wskazania tryb serwisowy /wskazówka
nie wnikając w szczegóły pi razy oko test pokazuje dobrze, zegary pokazują tak abyś sie nie przeraził, czyli, ze jest dobrze.
|
Re: temperatura - różne wskazania tryb serwisowy /wskazówka
A dla ciekawych, znalazłem deczko dokładniejsze wytłumaczenie o co kaman:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: temperatura - różne wskazania tryb serwisowy /wskazówka
tam tylko część jest prawdy, pozostałe to teoria wyssana z palca całkowicie mijająca się z prawdą, Oni po prostu nie wiedzą jak to dokładnie działa.
Ta część prawdy, to tylko to o tym zabiegu marketingowym oraz o tym, ze ludzie nie znają zasady działania silnika. Tak w temacie, masz tylko jeden czujnik temperatury silnika(nie dwa) który podaje sygnał do sterownika silnika, a sterownik przekazuje dalej do zegarów, gdzie odpowiednia część procesora wprowadza odpowiednia charakterystykę i następnie steruje samym wskaźnikiem. Czyli reasumując Cytat:
|
Odp: temperatura - różne wskazania tryb serwisowy /wskazówka
Dokładnie tak.
|
Odp: temperatura - różne wskazania tryb serwisowy /wskazówka
Zaciekawiony tematem sprawdziłem u siebie, na zimnym silniku temperatura otoczenia 2st, wskazania z czujnika temperatury w trybie serwisowym to 37-39 stopni:shock:, po rozgrzaniu 130 do 132 czyli odejmując około 90 stopni
|
Odp: temperatura - różne wskazania tryb serwisowy /wskazówka
pewnie pokazuje w Fahrenheitach.
|
Re: Odp: temperatura - różne wskazania tryb serwisowy /wskazówka
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:47. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.