|
duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna
Koledzy tuningowcy, mam takie pytanie jak to jest z ta mocą która deklaruje producent a która potem wychodzi na hamowni.
Poprzednia generacja RS miała mieć 350 a często gęsto wychodziło 310, 315 itp. i teraz przychodzi mój temat, niby fabrycznie mój st ma mieć 280, zupełnie przypadkiem i nie wchodząc w szczegóły, pojechał na hamownie. Gość z hamowni mówił że to juz 2 szt przez niego zhamowana i też wyszło mniej niż fabrycznie, choć było w zimie, pierwszy wyszedł 254, a mój 232-239 prze zewnętrznej 25 stopni. Czy te silniki 2.3 po prostu takie są że na fabrycznej mapie mają mniej kucy? Czy niższa moc na hamowni może być spowodowana tym że przed i chyba podczas pomiaru wyskoczyły błędy abs, esp, że moc zmniejszona ze względu na awarię systemów bezpieczeństwa, i że auto wykryło przeszkodę przed sobą, czy operator hamowni podpina się pod auto, wyciąga bezpiecznik czy jakoś kompensuje te błędy podczas pomiaru? Bo jeśli nie kompensuje to mam odpowiedź. Nie byłem przy sprawdzaniu mocy (długa historia nie pytajcie czemu), nie mam jak spytać operatora hamowni, ale podobno sprawdzona i rzetelna firma. Co sądzicie o modzie mountune do st m330, którego mogę sam wgrywać i zmieniać na oryginalną mapę np przed serwisem . |
Odp: duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna
1. Na jakim paliwie mierzone?
2. Wystarczający nadmuch na Intercooler był podczas pomiarów zapewniony? |
Odp: duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna
na 98, nadmuch był oczywiście a intercooler.
|
Odp: duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna
Cytat:
wrzuć ten wykres z hamowni :) |
Odp: duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna
Hamowanie w ciula robią klientów.
Podaje ci 250. Podciągnie do fabrycznego i jesteś happy, tylko mniej w portfelu. |
Odp: duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna
Cytat:
Gdybając sobie dalej, może żaluzje na grillu podczas pomiaru były zamknięte? One się otwierają dosyć opieszale podczas ostrzejszej jazdy (z wyłączoną klimą, z włączoną są zawsze otwarte) i często podczas pierwszego ostrzejszego depnięcia na gaz nie ma się do dyspozycji pełni mocy przez brak optymalnej wentylacji IC. Tak to przynajmniej działa w wersji 1.5. Ogólnie zwykłym pomiarem drogowym (np. 100-200) dosyć łatwo będzie Ci zweryfikować czy twoje auto ma rzeczywiście jedynie 230, czy też 280 KM. Widziałem kilka filmów z pomiarami wersji ST i nie spotkałem się z żadnym tak niskim wynikiem. Z tego co pamiętam zwykle seria wychodziła zbliżona do danych producenta. |
Odp: duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna
bo hamować trzeba umić :P
-odpowiednie obciążenie na hamowni -odpowiednio wydajne chłodzenie (nie tylko dmuchawka na intercooler) -w fordach, wymuszenie otwarcia żaluzji |
Odp: duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna
1 załącznik(i)
generalnie nie mam wykresu, aso pojechało bez moje wiedzy i zgody, dłuższa historia, ale zapomnieli o rejestratorze :) nie chce w chodzić w szczegóły na razie.
wydaje mi się że były problemy z tym że auto obniżyło moc ze względu na ukłąd ostrzegania przed kolizją i błędne dane z abs esp. dodatkowo wydaje mi się że moc podana była na kołach a nie na silniku. generalnie licząc że moc na kołach, jest niższa o ok 15% niż moc na silniku, to to co wyszło wychodzi na to że jest mocą na kołach i wychodzi moc fabryczna podawana przez forda na silniku. mam coś takiego :P screen z filmiku czy ktoś ma jakiś pomiar mocy takiego focusa st 2020? jak będzie widoczne wgrywanie oryginalnego softu do sterownika? jak aso to wykryje? |
Odp: duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna
w PL znam tylko jedną hamownię, która podaje moc z koła/piasty, inne zawsze pokazują moc na silniku
Różnica w pomiarach na kołach i na silniku może wynosić od 30 nawet do 100KM w zależności od wielu czynników, więc podawanie mocy na kołach, na hamowniach wielorolkowych, nie ma najmniejszego sensu. Jest kilka możliwości jakie ma aso do sprawdzenia, przebieg/czas od ostatniego programowania, licznik rozgrzania silnika od ostatniego programowania... |
Odp: duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna
a co z tą mocą , mogę jakoś zmuszać aso do "naprawy" czy czegoś takiego? żeby było fabrycznie, czy stara śpiewka, że moc może sie różnić itp
robiłeś już st 2020? |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:48. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.