@
stelmacher
, udało Ci się finalnie poradzić z problemem, który opisywałeś?
Podłączyłem auto pod komputer i mam bardzo podobny zestaw błędów jak ten, który był u Ciebie.
Konkretnie jest:
===PCM DTC P0089:00-68===
Kod: P0089 - Wydajnosc regulatora cisnienia paliwa
===PCM DTC P246B:00-28===
Kod: P246B - Warunki pracy pojazdu nieprawidłowe dla regeneracji filtru cząsteczek stałych Diesel
===PCM DTC P2463:00-28===
Kod: P2463 - Filtr cząstek stałych silnika Diesel - nagromadzenie sadzy
===OBDII DTC P2463-C===
Kod: P2463 - Filtr cząstek stałych silnika Diesel - nagromadzenie sadzy
No i teraz szukam rozwiązania problemu
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Z autem zasadniczo nic się nie dzieje poza tym, że wydawało mi się, że ostatnio zaczął kopcić pod obciążeniem stąd pomysł, żeby sprawdzić błędy.
Z innych rzeczy (pewnie związanych z tym) czasem pojawaia się w Converse+ komunikat informacyjny "Filtr silnika przeciążony". Zazwyczaj po wjechaniu na autostradę i próbie rozpędzania się do prędkości przelotowej. Jeśli odpuszczę i przyspieszę po chwili wszystko jest ok. Jeśli nie odpuszczę zapali się "check engine".
Mimo tego w obu przypadkach auto jedzie dalej bez żadnego problemu i przyspiesza normalnie.
A może ktoś inny miał podobny problem lub wie jak pomóc to będę bardzo wdzięczny za pomoc
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Aha, jeszcze jedno. Nie robiłem jeszcze statycznego wypalania DPF. Ty coś pisałeś, że potem czułeś, że auto było słabsze tzn robić to wypalanie czy nie robić?