Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 22-02-2010, 06:56   #1
filu
ford::average
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Zielona Góra
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 62
Domyślnie Muł na 4 i 5 biegu powyżej 2500 obrotów

Witam serdecznie.
Zakupiłęm sobie nowe autko. FF 1.8TDdi 75KM ale chip na 90KM. Ogólnie super, ale zauwazyułem że na 4 biegu powyżej 2500 obrotów już go muli, czyli powyżej 110 na godzine trudno jest mu suię rozpędzić, natomiast piąty bieg to tylko do 2000 jest aktywny, a nie wiele wczesniej go wrzucam, potem muł. 3 bieg rakieta, inne też aż do końca. Trochę mnie to denerwuje, bo przeciez nie tylko na 3 biegu się wyprzedza.
Prosze o pomoc co może mu dolegać, a może tak ma być, wole wiedzieć.

Pozdrawiam.

filu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2010, 07:28   #2
Hetfield
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Muł na 4 i 5 biegu powyżej 2500 obrotów

Witam.
To coś masz nie halo.Albo źle zrobiony chip a druga opcja to turbo.Ten silnik ciągnie na każdym biegu ( oczywiście jest mała turbodziura).Ja próbowałem na 5 biegu od 60 km/h - 1000 obrotów) do 195 km/h -4.600 obrotów -ciągnie cały czas równo.Zalej dobry olej , wymień wszystkie filtry , wyczyść ewentualnie egr i jedź na komputer.
Dodam jeszcze, że tddi ciągnie tak:
3 bieg - 80km ( nie max)
4 bieg 120 km (nie max)
5 bieg 195 (chyba już max)
takie uzyskałem prędkości podczas swojego nieprofesjonalnego testu w trzy osoby na pokładzie.pozdro.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2010, 08:39   #3
filu
ford::average
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Zielona Góra
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 62
Domyślnie Odp: Muł na 4 i 5 biegu powyżej 2500 obrotów

ale jak moge sprawdzić?? czy musze jechac do serwisu i płacic za to??
chyba że sa inne propozycje. Gdzies kiedyś czytałem , że mogą to być węże od turbo albo jakieś klapki, które puszczają powietrze.
Prosze o opinie
filu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2010, 08:47   #4
Hetfield
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Muł na 4 i 5 biegu powyżej 2500 obrotów

Filu, ciężko coś powiedzieć na odległość. Jak np. gwiżdże przy przyspieszaniu to łapie lewe powietrze-nieszczelne bałwanki lub inne przewody, zapchany filtr paliwa-powodów może być ze 100.Jednocześnie nie spodziewaj się rakiety po tddi do jest wozidóp dla starych pierdzieli-ha, ha.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2010, 10:33   #5
filu
ford::average
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Zielona Góra
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 62
Domyślnie Odp: Muł na 4 i 5 biegu powyżej 2500 obrotów

czy ktos miał podobny problem?? dzisiaj jadę na autostrade troche go pocisnę, ale jak wrzuce 5 bieg to przy 130 mam pedał w podłodze
filu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2010, 20:24   #6
baster1234
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-12-2009
Model: Ford Focus
Silnik: TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 30
Domyślnie Odp: Muł na 4 i 5 biegu powyżej 2500 obrotów

Cytat:
Napisał filu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
czy ktos miał podobny problem?? dzisiaj jadę na autostrade troche go pocisnę, ale jak wrzuce 5 bieg to przy 130 mam pedał w podłodze
Mój też 4 słabo a o 5 to lepiej nie mówić. Jak polonezem się jeździ.
Jakiś czas temu zauważyłem że mam brak wężyka z kolektora dolotowego do czujnika MAP, założyłem sobie zamiennik ( od pneumatyki) chyba nic to nie pomogło. Teraz myślę o katalizatorze. Może zapchany ...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
baster1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2010, 15:10   #7
mateuszford
ford::average
 
Avatar mateuszford
 
Imię: mateusz
Zarejestrowany: 13-02-2009
Skąd: Poznań
Model: ford focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 121
Domyślnie Odp: Muł na 4 i 5 biegu powyżej 2500 obrotów

tak jak poprzednicy mówia wymień wpierw
*filtr paliwa
*powietrza

i sprawdź szczelność układu dolotowego
w moim przypadku kiedyś był peknięty wężyk idący do MAP sensora i tracił ciśnienie
mateuszford jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2010, 19:45   #8
baster1234
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-12-2009
Model: Ford Focus
Silnik: TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 30
Domyślnie Odp: Muł na 4 i 5 biegu powyżej 2500 obrotów

Cytat:
Napisał mateuszford Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tak jak poprzednicy mówia wymień wpierw
*filtr paliwa
*powietrza

i sprawdź szczelność układu dolotowego
w moim przypadku kiedyś był peknięty wężyk idący do MAP sensora i tracił ciśnienie
filtr paliwka ma 5 m-c, filtr powietrza 3 tygodnieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. bardziej podejrzewam MAP sensor. Jak go kupiłem tego wężyka wcale nie było, założyłem taki od pneumatyki fi4mm, ale nic się zmieniło. Czy masz jakieś pomysły jak sprawdzić ten MAP sensor?
baster1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2010, 21:27   #9
mateuszford
ford::average
 
Avatar mateuszford
 
Imię: mateusz
Zarejestrowany: 13-02-2009
Skąd: Poznań
Model: ford focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 121
Domyślnie Odp: Muł na 4 i 5 biegu powyżej 2500 obrotów

gdzieś na forum jest temat o wykręceniu i czyszczeniu (przemywaniu) benzyną MAP sensora

cytat

"Map ma taką dość długą plastikową rurkę (sam jest przykręcony do grodzi). Ta rurka od temperatury jełczeje i pęka (pojawiają się nieszczelności). Dodatkowo Map zatyka się od brudu.

- odkręć map, wyjmij z auta
- wyjmij rzeczoną rurkę i jej gumowe łączniki
- wyczyść w alkoholu, upewnij się że rurka jest drożna i szczelna
- Map połóż do góry wejściem ciśnienia i nalej mu alkoholu do pełna. Niech się pomoczy z 30 min.
- powtórz 3 razy
-wyczyść

Poskładasz - i będzie dobrze. Dodatkowo w czasie wolnym gdy czekasz na rozmoczenie zanieczyszczeń w Map, wyczyść kanał powietrza w zaworze recyrkulacji. Zapewne ma połowę swojego przekroju niż gdy był nowy.
"
mateuszford jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2010, 07:52   #10
Josh
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-03-2010
Skąd: Poznań
Model: Ford Mondeo mkV Titanium
Silnik: 2.0 TDCi 150km
Rocznik: 2015
Postów: 127
Domyślnie Odp: Muł na 4 i 5 biegu powyżej 2500 obrotów

Miałem coś podobnego w swoim aucie, powyżej 120 km/h na 6 biegu nic, to była jego maksymalna prędkość. Na wcześniejszych biegach było ok, troche tylko świszczało powietrze przy dodawaniu gazu. Powodem była nieszczelna manszeta i przewód od turbosprężarki, koszt naprawy koło 300 zł i autko chodzi jak dawniej.
Josh jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:59.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.